A rendszer figyeli az összes bejelentkezést (cPanel, FTP, e-mail, stb.) és ha valamelyik ágról rossz felhasználói nevet, vagy jelszót érzékel, letiltja az összes bejelentkezési lehetőséget az adott internet kapcsolat IP címéről.

Több egymás utáni próbálkozás esetén tűzfal tiltja a szerver teljes elérését. Először csak egy meghatározott ideig tiltjuk az IP-t, majd automatikusan visszaengedi a rendszerünk. Ha viszont nagyon sokszor megismétlődik ez, akkor az automatikus kizárás ismét megtörténik, és csak mi tudjuk feloldani a tiltást.
Ha ilyen problémát észlel, kérjük vizsgálja meg POP3, IMAP, SMTP, FTP belépési adatait, és az esetleges rossz jelszó, felhasználóinév, hoszt, vagy port adatokat javítsa ki.

Ha továbbra sem tudja elérni szolgáltatásainkat, látogassa meg az ip cím feloldása weboldalunkat,
vagy keresse fel ügyfélszolgálatunkat, telefonon, emailben, vagy tawk.to chaten.
A feloldáshoz szükségünk van az Ön ipcímére, amit lekérhet ezen az oldalon is például:

https://whoer.net/



Thursday, February 7, 2019





« 返回